Je bent coach en je wilt je onderscheiden

Het is lastig om je te onderscheiden in deze tijd. In deze wereld met duizenden coaches.
En toch voel je dat dit precies is wat je te doen hebt.

Je wilt de wereld veranderen, jouw klanten een mooiere toekomst geven. 

Ik heb dezelfde drijfveer en daarom wil ik onze krachten bundelen.

Voeg een hypnosesessie toe aan jouw coachingstraject!

Waarom wil je hypnose toevoegen aan jouw traject?

Z

Hypnose werkt magisch

Z

Je maakt jezelf onderscheidend in de markt

Z

De hypnose is aangepast op de behoefte van jouw klanten

Z

Mogelijkheid tot groepshypnose online of offline

Z

Je geeft je klanten een levenservaring

Z

Mogelijkheid tot (audio) opname van de sessie

De Hypnose Queen kantoor

Ben je hier klaar voor of heb je nog een vraag, stuur me gewoon even een whatsappje!

Be first

Be different

Be UNIQUE

Manon verzorgde een hele bijzondere groepshypnose voor de VIP deelnemers aan het iconic branding traject. De intentie was om echt bij jouw grotere versie te kunnen komen. Jouw future self te kunnen voelen. En jouw iconische brand te kunnen visualiseren. Om je brand echt in jezelf te laden en dieper in je merk te zakken.

En dat was een enorm bijzondere ervaring kan ik je vertellen.

Ondanks dat het online was en in een groep was, was de shift echt voelbaar en zette het enorm veel in werking bij de deelnemers. Het maakte een diep verlangen los en de grootsheid van hun brand werd tastbaar en voelbaar.

Het was een prachtige start van het vip traject, waarbij nog vaak over de groepshypnose is gesproken.

Anouk Kral – The Brand Activator

Wat kan je verwachten?

Heb je interesse in een samenwerking, stuur een appje en we plannen een kennismaking via zoom in. Ik vind het belangrijk dat we een klik hebben, dus dat gaan we onder andere onderzoeken tijdens deze call.

Daarnaast deel ik alle in’s & out’s mbt hypnose (en evt andere coachingsvormen) zodat je zeker weet dat je dit wil gebruiken als aanvulling op jouw coachingstraject.

En, last but not least, natuurlijk hebben het over jouw klanten. Wie zijn je klanten, waar help je ze mee, wat is hun grootste verlangen/pijn. En wat hebben ze nu écht nodig om verder te komen.

Samen zullen we komen tot de vorm die voor jouw klanten het beste past en zal ik je een voorstel doen.